Παρασκευή , 18 Απριλίου 2025
Αρχική / Επικαιρότητα / Β.Γιόγιακας(ΝΔ)- Διασφάλιση της χρηματοδότησης του υποτμήματος Τσιμέντα – Πέταλο Γωνιάς του έργου βελτίωσης της οδού Ηγουμενίτσας – Πλαταριάς

Β.Γιόγιακας(ΝΔ)- Διασφάλιση της χρηματοδότησης του υποτμήματος Τσιμέντα – Πέταλο Γωνιάς του έργου βελτίωσης της οδού Ηγουμενίτσας – Πλαταριάς

IMG_0520Από:Γιώργος Γκόντζος([email protected])—Τη διασφάλιση της χρηματοδότησης του υποτμήματος Τσιμέντα – Πέταλο Γωνιάς  του έργου βελτίωσης της οδού Ηγουμενίτσας – Πλαταριάς ζητεί ο Βασίλης Γιόγιακας με Ερώτησή του προς τους αρμόδιους Υπουργούς Οικονομίας & Ανάπτυξης και Μεταφορών & Υποδομών. Ο βουλευτής Θεσπρωτίας ρωτά μεταξύ άλλων γιατί εξαιρέθηκε το συγκεκριμένο υποτμήμα από την τροποποίηση της Πράξης «Νέος Λιμένας Ηγουμενίτσας Γ1 Φάση». Το πλήρες κείμενο της Ερώτησης έχει ως εξής:

Προς τους:

κ. Υπουργό Οικονομίας και Ανάπτυξης

κ. Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών

ΘΕΜΑ: «Εξαίρεση οδικού τμήματος Τσιμέντα – Πέταλο Γωνιάς από το φυσικό αντικείμενο του έργου “Νέος Λιμένας Ηγουμενίτσας Γ1 Φάση”»

Με την υπ. αριθ. 8101/17-07-2017 Απόφαση της Ειδικής Γραμματέως Διαχείρισης Τομεακών ΕΠ του ΕΤΠΑ και ΤΣ, τροποποιείται η Πράξη του έργου «Νέος Λιμένας Ηγουμενίτσας Γ1 Φάση» ως υποψηφίου για ένταξη στο ΕΣΠΑ 2014-2020.

Από το φυσικό αντικείμενο της τροποποιημένης Πράξης έχει εξαιρεθεί το έργο της βελτίωσης της οδού Ηγουμενίτσας – Πλαταριάς, υπότμημα 1β (Τσιμέντα – Πέταλο Γωνιάς) το οποίο είχε συμπεριληφθεί στην αρχική Πράξη, σύμφωνα με την υπ. αριθ. 2753/26-03-2015 Απόφαση του Υπουργού Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού. Αντιθέτως, το υποτμήμα 1α της οδού Ηγουμενίτσας – Πλαταριάς (Κόμβος Εγνατίας – Τσιμέντα) παραμένει στο φυσικό αντικείμενο του έργου ενώ το 1γ υποτμήμα (Πέταλο Γωνιάς – Αρχή παράκαμψης Πλαταριάς) έχει δημοπρατηθεί μαζί με το Υποτμήμα 4 (Καρτέρι – Πάργα) και έχει ενταχθεί στο Στρατηγικό Πλαίσιο Μεταφορών 2014 – 2025 για χρηματοδότηση.

Επίσης στην τροποποιημένη Πράξη – παρά το ότι το φυσικό αντικείμενο του έργου για τη Γ1 Φάση Νέου Λιμένος Ηγουμενίτσας είναι μειωμένο –  η συνολική δημόσια δαπάνη εμφανίζεται αυξημένη κατά περίπου 5,7 εκατ. ευρώ σε σύγκριση με τον προϋπολογισμό της αρχικής Πράξης, «προκειμένου να περιληφθεί η δαπάνη σύναψης της 1ης Συμπληρωματικής Σύμβασης Εργασιών», όπως αναφέρεται στο σημείο 10, σελ. 2 της τροποποιημένης Πράξης.

Κατόπιν τούτων ερωτώνται οι κ.κ. Υπουργοί:

  • Γιατί εξαιρέθηκε το υποτμήμα 1β (Τσιμέντα – Πέταλο Γωνιάς) του έργου βελτίωσης της οδού Ηγουμενίτσας – Πλαταριάς από την τροποποίηση της Πράξης «Νέος Λιμένας Ηγουμενίτσας Γ1 Φάση»,
  • Εάν και τι προτίθεται να πράξει για την ένταξη και τη χρηματοδότηση του υποτμήματος 1β (Τσιμέντα – Πέταλο Γωνιάς)  του έργου βελτίωσης της οδού Ηγουμενίτσας – Πλαταριάς,
  • Σε τι ποσό ανέρχεται η δαπάνη για τη σύναψη της 1ης Συμπληρωματικής Σύμβασης Εργασιών βάσει της οποίας έχει αιτιολογηθεί η αύξηση της συνολικής δημόσιας δαπάνης του έργου «Νέος Λιμένας Ηγουμενίτσας Γ1 Φάση».

Δείτε Επίσης

“Μουσική Άνοιξη” από το Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Πανεπιστήμιου Ιωαννίνων

Το Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Πανεπιστήμιου Ιωαννίνων παρουσιάζει στα Ιωάννινα ένα φεστιβάλ με τέσσερις συναυλίες ...

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
0 Comments
newest
oldest most voted
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x